čtvrtek 19. května 2016

RECENZE

V DIVOČINĚ-DIANE THOMAS

   Katherine Reiderová má vše, co by si přála každá žena. Úžasného manžela, skvělou práci a společenské postavení. Její život jí zkomplikuje nemoc, kterou bohužel žádný doktor neumí diagnostikovat a Katherine zbývá půl roku života. Nešťastná Katherine netouží po ničem jiném než samotě a klidu. Kupuje tedy chatu v horách, odřízlou od civilizace.
   Život zde jí vyhovuje. Nikdo se jí na nic neptá a může zde v poklidu dožít. Vše se mění v okamžiku, kdy Katherine začíná zjišťovat, že se v lese nepohybuje sama a pravděpodobně ji někdo sleduje.
   Vietnamský veterán Danny, který v horách žije už spoustu let se do Katherine pomalu, ale jistě kontroluje a cítí potřebu chránit ji na každém kroku.
   Příběh je emocionální, zaměřený na psychiku člověka a životní osudy hlavních hrdinů. Kniha se mi líbila, Katherine mi byla sympatická, i když stylem života, jaký si vybrala, bych já určitě žít nedokázala. Danny mi byl silně nesympatický a neměla jsem ho ráda celou knihu, ale to je názor každého.
   Celkově bych knihu určitě doporučila. Zvolené téma je velmi originální a o to víc kniha nutí číst dál a dál. Zároveň od toho ale nečekejte žádné velké dobrodružství, thriller to rozhodně není. Taková dobrodružná oddechovka na večer. Tak s chutí do toho! :)
   Hodnocení 4/5
                                                     V divočině

Žádné komentáře:

Okomentovat